
Marzysz o dobrym haśle reklamowym dla swojego biznesu? Nic dziwnego - to właśnie hasła są najlepszym sposobem na przyciągnięcie klienta i... Utkwienie mu w głowie. Jak powinny wyglądać i co jest ważne przy ich tworzeniu? Podpowiada Copywriter.pl!
Jarek Kaniewski brał udział w wielu kampaniach i wymyślił chwytliwe hasła, które na długo zapisały się w historii różnych marek. Przekonaj się o tym zerkając do portfolio zamieszczonego na stronie internetowej pod linkiem copywriter.pl. Jak widzisz, skuteczne i efektowne tworzenie haseł reklamowych opiera się na:
- prostocie - muszą być proste do zapamiętania i chwytliwe,
- grze słów - mając do dyspozycji minimalną przestrzeń i minimalną ilość słów należy jak najbardziej wykorzystać potencjał języka,
- skupieniu się na walorach marki - hasło musi zachęcać do usług i podkreślać ich zalety.
Mając własny biznes warto korzystać z profesjonalnego copywritingu.
Firmy według kategorii
Rejestr usług i urządzeń elektronicznych i AGD
Transport dla Ciebie i firmy
Zakupy, kultura i rozrywka - baza punktów
Usługi remontowo-budowlane
Obrót i zarządzanie nieruchomościami - katalog usług
Katalog produktów i usług dla każdego
Baza kursów i szkoleń
Rejestr usług dla zdrowia i urody
Atrakcje turystyczne i noclegi
Meble i ozdoby do Twojego wnętrza
Baza gastronomii i produktów spożywczych
Imprezy, śluby, okazje - baza produktów i usług
Finanse i ubezpieczenia - wykaz
Opieka i zabawa - wykaz produktów dla dzieci
Rejestr sklepów z odzieżą i obuwiem
Baza organizacji i stowarzyszeń
Usługi z zakresu mediów i badania rynku